Az IBE egy ingyenes bútor- és tárgyszállítási szolgáltatás, amely kizárólag olyan bútorokat és tárgyakat fogad el, amelyek jó állapotúak és újraértékesíthetők. A cél egy fenntartható és kölcsönösen előnyös modell megvalósítása.
Bárki, aki megfelel a szolgáltatás feltételeinek, azaz értékesíthető állapotú és viszonylag új (max. 5-10 éves) bútort kíván elszállíttatni.
Igen, a szolgáltatás teljesen ingyenes, amennyiben a bútor vagy tárgy megfelel a feltételeknek. Nincsenek rejtett költségek.
Csak olyan bútorokat tudunk elvinni, amelyeket tovább lehet értékesíteni. A régi, rossz állapotú vagy értéktelen bútorok nem tartoznak ebbe a kategóriába.
Kapcsolatfelvétel után képeket kell küldeni a bútorokról. Ha a bútor megfelel a feltételeknek, időpontot egyeztetünk a szállításra.
Általában néhány napon belül, de ez függ a kapacitásunktól és az ügyfél rugalmasságától.
Ha van szabad kapacitásunk, akkor igen. Sürgős esetben ezt előre jelezni kell.
Elsősorban Budapesten és környékén érhető el, de egyedi esetekben vidéki szállítás is megoldható.
Lakásokból, házakból és egyéb ingatlanokból. Pincékből, padlásokról történő szállítás egyedi elbírálás alapján történik.
Nem, a szállítók elvégzik ezt a feladatot, de az előzetes hozzáférhetőséget biztosítani kell.
Modern, megkímélt állapotú bútorokat, amelyek max. 5-10 évesek.
Megkímélt, tiszta, füstmentes, foltmentes, és nem sérült bútorokat veszünk át, amik bármilyen negatív behatástól mentesek.
Nem, csak modern és aktuális piaci igényeknek megfelelő darabokat.
Nem, mivel ezek nem felelnek meg az értékesíthetőség feltételeinek.
A bútor ne legyen szakadt, foltos, karcos vagy használhatatlan állapotú.
Csak működőképes, modern-retro, nem hibás elektronikai és háztartási eszközöket.
Csak akkor, ha az nem befolyásolja a használhatóságát és értékesíthetőségét.
Igen, ha tiszta, sérülésmentes és megfelel a feltételeknek.
Nem, a lényeg az, hogy jó állapotban legyen.
Nem, ebben az esetben csak költség fejében szolgáltatunk.
Szolgáltatásunk kizárólag jó állapotú, piacképes, használható bútorok átvételére vonatkozik. Az alábbiakat nem tudjuk elszállítani:
Szolgáltatásunk nem lomtalanítás, hanem bútormentés. Csak olyan bútorokat tudunk elszállítani, amelyek továbbhasznosíthatók vagy értékesíthetők.
Nem, csak jó állapotú, használható bútorokat veszünk át. A sérült, törött, hiányos vagy rossz állapotú darabokat nem tudjuk elszállítani, mert ezeknek nincs további hasznosítási lehetőségük.
Nem, mert ezek már nem alkalmasak használatra, és az elszállításuk lomtalanításnak minősülne, amit nem végzünk.
Ha jó állapotban vannak és van rá kereslet, akkor igen, elszállítjuk. Ha viszont erősen elhasználódtak, divatjamúltak vagy nehezen mozdíthatók, akkor nem tudjuk átvenni őket.
Nem, mert ezek egészségügyi kockázatot jelentenek. A poloska könnyen átterjed más bútorokra, és egy fertőzött darab az egész készletet tönkreteheti. A dohos szag pedig mélyen beivódik a bútor anyagába, amit nem lehet egyszerűen eltávolítani.
Érdemes megpróbálni más szervezeteknek felajánlani, például adományboltoknak vagy lomtalanítási szolgáltatásoknak. Ha a bútor még használható, érdemes lehet online hirdetni vagy ingyen elajándékozni.
Nem, mi nem végzünk lomtalanítást. A szolgáltatásunk lényege a bútorok megmentése és továbbadása, nem a hulladékelszállítás.
Nem, a dohányfüstös és az erősen elhasznált bútorokat nem tudjuk átvenni, mert ezek a szagok mélyen beivódnak az anyagba, és nem tisztíthatók ki megfelelően.
Ha a bútor még használható, javasolhatunk más megoldásokat, például adományboltokat vagy egyéb átvételi lehetőségeket, de erre nincs garancia.
Ez attól függ, miért nem fogadják el máshol. Ha a bútor túl rossz állapotú, akkor mi sem tudjuk átvenni.
Elsősorban telefonon vagy üzenetben érdemes keresni minket.
Telefonon gyorsabb, mert az üzeneteket nem mindig tudjuk azonnal feldolgozni.
A képek alapján tudjuk eldönteni, hogy a bútor megfelel-e az átvételi feltételeknek, így elkerülhető a felesleges kiszállás.
Igen, mert a szállításunk szervezett módon zajlik, és előre egyeztetett időpontokban dolgozunk.
Telefonon vagy üzenetben értesítjük.
Ebben az esetben elmarad az átvétel, és újabb megbízásra sincs lehetőség.
Igen, de kérjük, hogy ezt minél előbb jelezze felénk.
Általában néhány órán belül válaszolunk, de ez változhat 24-48 órára. Ha nincs válasz, kérjük keressen az elérhetőségeinken bizalommal.
Nincs, minden egyeztetés telefonon vagy üzenetben zajlik.
Szolgáltatásunk ingyenes, de csak bizonyos feltételek mellett.
Mert csak jó állapotú, értékesíthető – használható, nem hibás darabokat tudunk továbbadni.
Mert csak olyan bútorokat tudunk elszállítani, amelyeket mások is szívesen használnának.
Nem, ez egy befektetés-alapú szolgáltatás, nem nonprofit tevékenység.
A szállított bútorokat tovább értékesítjük vagy más módon hasznosítjuk, ezért csak a jobb állapotú darabokat tudjuk átvenni.
Nem, a bútorok továbbértékesítésre vagy átruházásra kerülnek.
Szolgáltatásunk nem jótékonysági alapú, így erre nincs lehetőség.
Azért, mert ellenkező esetben lomtalanítás lenne, amit nem lehet fenntartható módon működtetni.
Új gazdára találnak, továbbértékesítés vagy más formában történő újrafelhasználás útján.
Esetenként javasolhatunk szervezeteket, de ez nem része a szolgáltatásunknak.
Igen, de ebben az esetben a szállítás díjköteles, mivel az ingyenes szolgáltatás csak bizonyos feltételek teljesülése esetén vehető igénybe. Ha egy bútor nem felel meg ezeknek, lehetőség van megegyezés alapján díjazott szállításra.
Nem, semmilyen kötelezettség nincs. Ha úgy dönt, hogy nem kíván fizetni a szállításért, akkor más megoldásokat kereshet. Viszont az sem elvárható, hogy ingyen dolgozzunk olyan esetekben, amikor a feltételek nem adottak.
Akkor, ha:
A díjazás esetfüggő, és a pontos összeg a bútor állapotától, méretétől és a helyszíntől függ. A pontos árajánlatot előzetesen egyeztetjük, és minden költség transzparens módon kerül meghatározásra.
Az ingyenes elszállítás csak a feltételeknek megfelelő bútorok esetében elérhető. Ha egy bútor nem felel meg, de még hasznosítható, akkor kedvezményes díjazás is szóba jöhet, de teljes elengedés nem garantálható.
Mert a szállítás is költségekkel jár: idő, munkaerő, járműhasználat, üzemanyag. Nem minden bútor értékesíthető egyből, és ha a feltételek nem adottak, akkor a szállítási költséget valahogyan fedezni kell.
Rendelkezünk referenciákkal és visszajelzésekkel korábbi ügyfelektől, amelyek igazolják, hogy tisztességes és megbízható munkát végzünk. Ha egy ügyfél korrekt, megbízható szolgáltatót keres, nálunk garantáltan jó kezekben van.
Igen, természetesen. Minden fizetős szállításról számlát biztosítunk, hogy az ügyfeleink számára átlátható legyen a szolgáltatás.
Igen, amennyiben az egyeztetett feltételek teljesülnek. Fizetős szolgáltatás esetén nincs olyan korlátozás, mint az ingyenes átvételnél, így garantáljuk az elszállítást.
Ez egyéni döntés, de érdemes mérlegelni az időt, energiát és költségeket. Ha megbízható vállalkozást választ, azzal biztos lehet abban, hogy korrekt szolgáltatást kap. Az általunk mellékelt referenciák és az eddigi ügyfeleink visszajelzései minket igazolnak. Ha nem szeretne fizetni a szolgáltatásért bármilyen oknál fogva az ön nyeresége abban rejlik, ha alapos kutatást végez, ahol esetleg kedvezőbb feltételek biztosítottak az Ön számára. Nekünk pedig abban, ha ki vagyunk fizetve.
Az ingyenes szolgáltatás célja, hogy használható, jó állapotú bútorok új gazdára találjanak. Nem egyenlő a lomtalanítással vagy hulladékelszállítással. Azok a bútorok, amelyeket már senki nem használna szívesen, nem tartoznak ebbe a körbe.
Mert ebben az értelmezésben nem az idő számít, hanem az állapot és használhatóság. Egy megkímélt, idősebb bútor is lehet értékes, míg egy szétesett vagy erősen használt darab már nem ami mondjuk 1 éves. Az ingyenes elszállítás nem egy „bármit elhozunk” szolgáltatás, hanem egy fenntartható működési modell része, amelyben csak továbbhasznosítható bútorokat tudunk átvenni-elszállítani.
Mert a szállítás idő-, munka- és költségigényes folyamat. Nem lehet elvárás, hogy valaki saját költségén és idejéből mások hulladékát vigye el. Az ingyenesség nem azt jelenti, hogy bármilyen állapotú bútort elhozunk, hanem azt, hogy a feltételeknek megfelelő darabokért nem kérünk pénzt az ügyféltől.
Mert a kommunikációban a tisztelet és a korrekt hozzáállás alapelv. Mi sem engedünk meg magunknak tiszteletlen hangnemet, így ugyanezt elvárjuk a másik féltől is. A szolgáltatás egy lehetőség, nem pedig egy kötelesség, így senkit nem ér hátrány, ha nem tudjuk átvenni a bútorát.
Mert az ingyenesség nem egyenlő a minden elhozásával. Az, hogy valamit ingyen kínálnak, nem jelenti azt, hogy az automatikusan értékes más számára is. Egy jó állapotú ingyenes bútor továbbadható, egy használhatatlan viszont csak szemét.
Mert a korrekt és tiszteletteljes kommunikációra építünk. A gúnyos vagy provokatív megjegyzések nem segítenek a helyzet megoldásában. Ha valaki úgy érzi, hogy ez a szolgáltatás nem neki való, senki sem kötelezi arra, hogy velünk dolgozzon együtt.
Bárki, akinek van jó állapotú, használható bútorja, amit más is szívesen átvenne. Nem egy szigorú elit klub vagyunk, de ha egy bútor már nem piacképes, nem hasznosítható vagy nem keresett, akkor nem tudjuk elszállítani.
Mert a „kis javítás” nem feltétlenül kis munka. Egy törött láb, hiányzó alkatrész vagy szétesett szerkezet már olyan probléma, ami nem teszi érdemessé az ingyenes szállításra. Nem szerelünk bútorokat, hanem használható darabokat továbbítunk, lehetőség szerint azonnal.
Megértjük, hogy a lomtalanításnak költségei lehetnek, de ez nem jelenti azt, hogy automatikusan ránk hárul ennek a költsége. Ha valami már nem menthető, annak az elszállítása már nem bútormentés, hanem hulladékszállítás – ez pedig teljesen más kategória.
Mert mi is így állunk minden ügyfélhez, és csak így lehet értelmes párbeszédet folytatni. Ha valaki tiszteletlen, követelőző vagy gúnyos, azzal nem ér el semmit, mert ez nem változtat a feltételeinken. Azokkal viszont, akik korrektül érdeklődnek és együttműködnek, mindig megtaláljuk a legjobb megoldást.
A megbízhatóság azt jelenti, hogy a szolgáltatás pontosan azt nyújtja, amit ígér. Egy jól működő cég átlátható feltételekkel dolgozik, betartja a megállapodásokat, és nem okoz kellemetlen meglepetéseket az ügyfélnek.
Érdemes utánanézni a következőknek:
Sok helyen ígérnek ingyenes elszállítást, de gyakran később derül ki, hogy:
Egy jó szolgáltató nem csak azt mondja, hogy megbízható, hanem más ügyfelek visszajelzései is ezt igazolják. Ha egy cégnek nincs egyetlen pozitív referenciája sem, vagy csak homályos ígéretekkel dolgozik, az már önmagában figyelmeztető jel lehet.
Ha egy cég nehezen elérhető, félrebeszél vagy következetlen, akkor valószínűleg a szállítási folyamat sem lesz gördülékeny. Egy korrekt vállalkozás mindig egyértelmű, udvarias és segítőkész a kommunikációban.
Igen, kiemelt figyelemmel dolgozunk, hogy a helyszínen semmilyen kár ne keletkezzen. Munkánk során ügyelünk az ajtófélfákra, falakra, padlóra, lépcsőkorlátokra, és minden olyan területre, amely érintett lehet a bútorok mozgatása során.
Ha hibázunk, nem keresünk kifogásokat, nem magyarázkodunk – az általunk okozott kárt mi álljuk és gondoskodunk a helyreállításról.
Ilyen esetekben előre jelezzük az ügyfélnek a lehetséges kockázatokat. Ha az ügyfél kérésére így is nekifogunk a szállításnak, akkor csak az ügyfél felelősségére végezzük el a munkát.
Ha a sérülést mi okoztuk, mi álljuk a javítás költségét. Ezért dolgozunk kiemelt figyelemmel, hogy ezt elkerüljük.
Ha a ház vagy társasház közös területén keletkezik sérülés a mi hibánkból, akkor ugyanúgy vállaljuk érte a felelősséget, és a helyreállítás költségét mi álljuk.
Igen, például:
Minden elszállítás során átbeszéljük és ellenőrizzük a helyszínt, hogy azonnal kiderüljön, ha sérülés történik. Ha az ügyfél napokkal később jelez egy problémát, azt sajnos már nem tudjuk felelősséggel vállalni, mert nem biztos, hogy az elszállítás során történt.
Mert a lakás, ház vagy lépcsőház állapota ugyanolyan fontos, mint maga a bútor. Nem az a célunk, hogy egy bútor elszállítása közben más kárt okozzunk, ezért minden mozdulatunkat előre megtervezzük.
Mert egy korrekt szolgáltató nemcsak elszállítja a bútort, hanem vállalja a következményeket is. A felelősségvállalás a tisztességes munkavégzés alapja, és ez az ügyfél számára is megnyugtató biztosíték.
Igen, ha lehetséges, kérjük, hogy az épülethez minél közelebb biztosítson parkolóhelyet. Szűk utcákban vagy fizetős övezetekben különösen fontos a megfelelő parkolás, mert ez nagyban megkönnyíti és gyorsítja az elszállítást.
Kérjük, hogy a kapucsengő vagy egyéb bejutási mód részleteit előre jelezze számunkra. Ha beléptető rendszer vagy biztonsági kapu van, biztosítsa, hogy kollégáink gond nélkül be tudjanak jutni.
Az elszállítás gördülékenysége érdekében fontos, hogy a bútorokat akadálymentesen elérjük. Kérjük, hogy az útvonalból távolítsa el az akadályokat, például kisebb bútorokat, dísztárgyakat, hogy kollégáink könnyen hozzáférjenek az elszállítandó tárgyakhoz.
Ha az épületben van lift, kérjük, előzetesen jelezze, hogy az alkalmas-e a bútorok szállítására. Ha csak lépcsőn lehetséges a szállítás, kérjük, vegye figyelembe, hogy nagyobb, nehezebb tárgyaknál ez plusz erőfeszítést igényelhet.
Igen, kérjük, hogy biztosítsa a kijárat szabad megközelítését (pl. kapu kinyitása, járda akadálymentesítése), hogy a bútorokat könnyedén ki tudjuk vinni az autóhoz.
A szállítási útvonalon lévő törékeny tárgyakat (pl. tükrök, vázák, üvegfelületek) érdemes előre eltávolítani, hogy ne sérüljenek meg a szállítás közben.
Kérjük, hogy a bútorokat lehetőség szerint ürítse ki (pl. szekrények, fiókok). Kanapékat, ágyakat pedig takarók és párnák nélkül adják át, hogy könnyebb legyen a mozgatásuk.
Nem, kizárólag tiszta, jó állapotú, állati szőr- és szennyeződésmentes bútorokat tudunk ingyen elszállítani. Ágyi poloskás, erősen szennyezett vagy dohosszagú bútorokat semmilyen esetben nem veszünk át ingyen. A poloskás (ágyi) bútorokat semmilyen esetben nem szállítjuk el.
Amennyiben az épületben szűk folyosók, meredek lépcsők vagy parkolási nehézségek adódnak, kérjük, ezt előre jelezze nekünk, hogy ennek megfelelően tudjunk készülni.
Fontos, hogy az egyeztetett időpontban elérhető legyen a megadott telefonszámon, hogy az érkezés előtt egyeztethessünk. Ha az időpont mégsem megfelelő, kérjük, ezt előre jelezze, hogy rugalmasan tudjuk módosítani.
Az IBE egy ingyenes bútor- és tárgyszállítási szolgáltatás, amely kizárólag olyan bútorokat és tárgyakat fogad el, amelyek jó állapotúak és újraértékesíthetők. A cél egy fenntartható és kölcsönösen előnyös modell megvalósítása.
Bárki, aki megfelel a szolgáltatás feltételeinek, azaz értékesíthető állapotú és viszonylag új (max. 5-10 éves) bútort kíván elszállíttatni.
Igen, a szolgáltatás teljesen ingyenes, amennyiben a bútor vagy tárgy megfelel a feltételeknek. Nincsenek rejtett költségek.
Modern, megkímélt állapotú bútorokat, amelyek max. 5-10 évesek.
Megkímélt, tiszta, füstmentes, foltmentes, és nem sérült bútorokat veszünk át, amik bármilyen negatív behatástól mentesek.
Nem, csak jó állapotú, használható bútorokat veszünk át. A sérült, törött, hiányos vagy rossz állapotú darabokat nem tudjuk elszállítani, mert ezeknek nincs további hasznosítási lehetőségük.
Nem, mert ezek már nem alkalmasak használatra, és az elszállításuk lomtalanításnak minősülne, amit nem végzünk.
Elsősorban telefonon vagy üzenetben érdemes keresni minket.
Telefonon gyorsabb, mert az üzeneteket nem mindig tudjuk azonnal feldolgozni.
A képek alapján tudjuk eldönteni, hogy a bútor megfelel-e az átvételi feltételeknek, így elkerülhető a felesleges kiszállás.
Igen, mert a szállításunk szervezett módon zajlik, és előre egyeztetett időpontokban dolgozunk.
Telefonon vagy üzenetben értesítjük.
Ebben az esetben elmarad az átvétel, és újabb megbízásra sincs lehetőség.
Igen, de kérjük, hogy ezt minél előbb jelezze felénk.
Általában néhány órán belül válaszolunk, de ez változhat 24-48 órára. Ha nincs válasz, kérjük, keressen az elérhetőségeinken bizalommal.
Nincs, minden egyeztetés telefonon vagy üzenetben zajlik.
Szolgáltatásunk ingyenes, de csak bizonyos feltételek mellett.
Mert csak jó állapotú, értékesíthető, használható, nem hibás darabokat tudunk továbbadni.
Mert csak olyan bútorokat tudunk elszállítani, amelyeket mások is szívesen használnának.
Nem, ez egy befektetés-alapú szolgáltatás, nem nonprofit tevékenység.
A szállított bútorokat továbbértékesítjük vagy más módon hasznosítjuk, ezért csak a jobb állapotú darabokat tudjuk átvenni.
Nem, a bútorok továbbértékesítésre vagy átruházásra kerülnek.
Szolgáltatásunk nem jótékonysági alapú, így erre nincs lehetőség.
Azért, mert ellenkező esetben lomtalanítás lenne, amit nem lehet fenntartható módon működtetni.
Új gazdára találnak, továbbértékesítés vagy más formában történő újrafelhasználás útján.
Esetenként javasolhatunk szervezeteket, de ez nem része a szolgáltatásunknak.
Igen, de ebben az esetben a szállítás díjköteles, mivel az ingyenes szolgáltatás csak bizonyos feltételek teljesülése esetén vehető igénybe.
Nem, semmilyen kötelezettség nincs. Ha nem kíván fizetni a szállításért, más megoldásokat kereshet.
A díjazás esetfüggő, és a pontos összeg a bútor állapotától, méretétől és a helyszíntől függ.
Az ingyenes elszállítás csak a feltételeknek megfelelő bútorok esetében elérhető.
Mert a szállítás is költségekkel jár: idő, munkaerő, járműhasználat, üzemanyag.
Rendelkezünk referenciákkal és visszajelzésekkel korábbi ügyfelektől.
Igen, minden fizetős szállításról számlát biztosítunk.
Igen, amennyiben az egyeztetett feltételek teljesülnek.
Ez egyéni döntés, de érdemes mérlegelni az időt, energiát és költségeket.
Az ingyenes szolgáltatás célja, hogy használható, jó állapotú bútorok új gazdára találjanak. Nem egyenlő a lomtalanítással vagy hulladékelszállítással.
Mert az állapot és használhatóság a mérvadó, nem az életkor.
A szállítás idő-, munka- és költségigényes folyamat.
A tiszteletteljes kommunikáció alapvető követelmény.
Mert az ingyenesség nem egyenlő azzal, hogy bármit elhozunk.
Mert csak korrekt és tiszteletteljes kommunikációra építünk.
Akinek van jó állapotú, használható bútorja.
Mert a „kis javítás” is jelentős munka lehet.
A lomtalanítás költségei nem hárulhatnak automatikusan ránk.
Mert így lehet érdemi párbeszédet folytatni.
A megbízhatóság azt jelenti, hogy a szolgáltatás pontosan azt nyújtja, amit ígér.
Érdemes utánanézni az ügyfélvéleményeknek, feltételeknek, elérhetőségnek.
Mert sok helyen ígérnek ingyenességet, de lehetnek rejtett költségek.
Előre világosan közli a feltételeit, nem ígér olyat, amit nem tud betartani.
Kérjen véleményeket olyanoktól, akik már igénybe vették a szolgáltatást.
Pontosan milyen feltételek mellett ingyenes a szolgáltatás?
Mert más ügyfelek visszajelzései igazolják a megbízhatóságot.
Ha egy cég nehezen elérhető vagy következetlen, az probléma lehet.
Ha egy cég túl sokat ígér, de nem tud konkrétumokat mondani, az gyanús.
Mert pontosan, megbízhatóan dolgozunk, és előre tisztázunk minden feltételt.
Igen, kiemelt figyelemmel dolgozunk, hogy a helyszínen semmilyen kár ne keletkezzen. Munkánk során ügyelünk az ajtófélfákra, falakra, padlóra, lépcsőkorlátokra, és minden olyan területre, amely érintett lehet a bútorok mozgatása során.
Ha hibázunk, nem keresünk kifogásokat, nem magyarázkodunk – az általunk okozott kárt mi álljuk és gondoskodunk a helyreállításról.
Ilyen esetekben előre jelezzük az ügyfélnek a lehetséges kockázatokat. Ha az ügyfél kérésére így is nekifogunk a szállításnak, akkor csak az ügyfél felelősségére végezzük el a munkát.
Ha a sérülést mi okoztuk, mi álljuk a javítás költségét. Ezért dolgozunk kiemelt figyelemmel, hogy ezt elkerüljük.
Ha a ház vagy társasház közös területén keletkezik sérülés a mi hibánkból, akkor ugyanúgy vállaljuk érte a felelősséget, és a helyreállítás költségét mi álljuk.
Igen, például:
Minden elszállítás során átbeszéljük és ellenőrizzük a helyszínt, hogy azonnal kiderüljön, ha sérülés történik. Ha az ügyfél napokkal később jelez egy problémát, azt sajnos már nem tudjuk felelősséggel vállalni, mert nem biztos, hogy az elszállítás során történt.
Mert a lakás, ház vagy lépcsőház állapota ugyanolyan fontos, mint maga a bútor. Nem az a célunk, hogy egy bútor elszállítása közben más kárt okozzunk, ezért minden mozdulatunkat előre megtervezzük.
Mert egy korrekt szolgáltató nemcsak elszállítja a bútort, hanem vállalja a következményeket is. A felelősségvállalás a tisztességes munkavégzés alapja, és ez az ügyfél számára is megnyugtató biztosíték.
Igen, ha lehetséges, kérjük, hogy az épülethez minél közelebb biztosítson parkolóhelyet. Szűk utcákban vagy fizetős övezetekben különösen fontos a megfelelő parkolás, mert ez nagyban megkönnyíti és gyorsítja az elszállítást.
Kérjük, hogy a kapucsengő vagy egyéb bejutási mód részleteit előre jelezze számunkra. Ha beléptető rendszer vagy biztonsági kapu van, biztosítsa, hogy kollégáink gond nélkül be tudjanak jutni.
Az elszállítás gördülékenysége érdekében fontos, hogy a bútorokat akadálymentesen elérjük. Kérjük, hogy az útvonalból távolítsa el az akadályokat, például kisebb bútorokat, dísztárgyakat, hogy kollégáink könnyen hozzáférjenek az elszállítandó tárgyakhoz.
Ha az épületben van lift, kérjük, előzetesen jelezze, hogy az alkalmas-e a bútorok szállítására. Ha csak lépcsőn lehetséges a szállítás, kérjük, vegye figyelembe, hogy nagyobb, nehezebb tárgyaknál ez plusz erőfeszítést igényelhet.
Igen, kérjük, hogy biztosítsa a kijárat szabad megközelítését (pl. kapu kinyitása, járda akadálymentesítése), hogy a bútorokat könnyedén ki tudjuk vinni az autóhoz.
A szállítási útvonalon lévő törékeny tárgyakat (pl. tükrök, vázák, üvegfelületek) érdemes előre eltávolítani, hogy ne sérüljenek meg a szállítás közben.
Kérjük, hogy a bútorokat lehetőség szerint ürítse ki (pl. szekrények, fiókok). Kanapékat, ágyakat pedig takarók és párnák nélkül adják át, hogy könnyebb legyen a mozgatásuk.
Nem, kizárólag tiszta, jó állapotú, állati szőr- és szennyeződésmentes bútorokat tudunk ingyen elszállítani. Ágyi poloskás, erősen szennyezett vagy dohosszagú bútorokat semmilyen esetben nem veszünk át ingyen. A poloskás (ágyi) bútorokat semmilyen esetben nem szállítjuk el.
Amennyiben az épületben szűk folyosók, meredek lépcsők vagy parkolási nehézségek adódnak, kérjük, ezt előre jelezze nekünk, hogy ennek megfelelően tudjunk készülni.
Fontos, hogy az egyeztetett időpontban elérhető legyen a megadott telefonszámon, hogy az érkezés előtt egyeztethessünk. Ha az időpont mégsem megfelelő, kérjük, ezt előre jelezze, hogy rugalmasan tudjuk módosítani.
Az IBE egy ingyenes bútor- és tárgyszállítási szolgáltatás, amely kizárólag olyan bútorokat és tárgyakat fogad el, amelyek jó állapotúak és újraértékesíthetők. A cél egy fenntartható és kölcsönösen előnyös modell megvalósítása.
Bárki, aki megfelel a szolgáltatás feltételeinek, azaz értékesíthető állapotú és viszonylag új (max. 5-10 éves) bútort kíván elszállíttatni.
Igen, a szolgáltatás teljesen ingyenes, amennyiben a bútor vagy tárgy megfelel a feltételeknek. Nincsenek rejtett költségek.
Modern, megkímélt állapotú bútorokat, amelyek max. 5-10 évesek.
Megkímélt, tiszta, füstmentes, foltmentes, és nem sérült bútorokat veszünk át, amik bármilyen negatív behatástól mentesek.
Nem, csak jó állapotú, használható bútorokat veszünk át. A sérült, törött, hiányos vagy rossz állapotú darabokat nem tudjuk elszállítani, mert ezeknek nincs további hasznosítási lehetőségük.
Nem, mert ezek már nem alkalmasak használatra, és az elszállításuk lomtalanításnak minősülne, amit nem végzünk.
Elsősorban telefonon vagy üzenetben érdemes keresni minket.
Telefonon gyorsabb, mert az üzeneteket nem mindig tudjuk azonnal feldolgozni.
A képek alapján tudjuk eldönteni, hogy a bútor megfelel-e az átvételi feltételeknek, így elkerülhető a felesleges kiszállás.
Igen, mert a szállításunk szervezett módon zajlik, és előre egyeztetett időpontokban dolgozunk.
Telefonon vagy üzenetben értesítjük.
Ebben az esetben elmarad az átvétel, és újabb megbízásra sincs lehetőség.
Igen, de kérjük, hogy ezt minél előbb jelezze felénk.
Általában néhány órán belül válaszolunk, de ez változhat 24-48 órára. Ha nincs válasz, kérjük, keressen az elérhetőségeinken bizalommal.
Nincs, minden egyeztetés telefonon vagy üzenetben zajlik.
Szolgáltatásunk ingyenes, de csak bizonyos feltételek mellett.
Mert csak jó állapotú, értékesíthető, használható, nem hibás darabokat tudunk továbbadni.
Mert csak olyan bútorokat tudunk elszállítani, amelyeket mások is szívesen használnának.
Nem, ez egy befektetés-alapú szolgáltatás, nem nonprofit tevékenység.
A szállított bútorokat továbbértékesítjük vagy más módon hasznosítjuk, ezért csak a jobb állapotú darabokat tudjuk átvenni.
Nem, a bútorok továbbértékesítésre vagy átruházásra kerülnek.
Szolgáltatásunk nem jótékonysági alapú, így erre nincs lehetőség.
Azért, mert ellenkező esetben lomtalanítás lenne, amit nem lehet fenntartható módon működtetni.
Új gazdára találnak, továbbértékesítés vagy más formában történő újrafelhasználás útján.
Esetenként javasolhatunk szervezeteket, de ez nem része a szolgáltatásunknak.
Igen, de ebben az esetben a szállítás díjköteles, mivel az ingyenes szolgáltatás csak bizonyos feltételek teljesülése esetén vehető igénybe.
Nem, semmilyen kötelezettség nincs. Ha nem kíván fizetni a szállításért, más megoldásokat kereshet.
A díjazás esetfüggő, és a pontos összeg a bútor állapotától, méretétől és a helyszíntől függ.
Az ingyenes elszállítás csak a feltételeknek megfelelő bútorok esetében elérhető.
Mert a szállítás is költségekkel jár: idő, munkaerő, járműhasználat, üzemanyag.
Rendelkezünk referenciákkal és visszajelzésekkel korábbi ügyfelektől.
Igen, minden fizetős szállításról számlát biztosítunk.
Igen, amennyiben az egyeztetett feltételek teljesülnek.
Ez egyéni döntés, de érdemes mérlegelni az időt, energiát és költségeket.
Az ingyenes szolgáltatás célja, hogy használható, jó állapotú bútorok új gazdára találjanak. Nem egyenlő a lomtalanítással vagy hulladékelszállítással.
Mert az állapot és használhatóság a mérvadó, nem az életkor.
A szállítás idő-, munka- és költségigényes folyamat.
A tiszteletteljes kommunikáció alapvető követelmény.
Mert az ingyenesség nem egyenlő azzal, hogy bármit elhozunk.
Mert csak korrekt és tiszteletteljes kommunikációra építünk.
Akinek van jó állapotú, használható bútorja.
Mert a "kis javítás" is jelentős munka lehet.
A lomtalanítás költségei nem hárulhatnak automatikusan ránk.
Mert így lehet érdemi párbeszédet folytatni.
A megbízhatóság azt jelenti, hogy a szolgáltatás pontosan azt nyújtja, amit ígér.
Érdemes utánanézni az ügyfélvéleményeknek, feltételeknek, elérhetőségnek.
Mert sok helyen ígérnek ingyenességet, de lehetnek rejtett költségek.
Előre világosan közli a feltételeit, nem ígér olyat, amit nem tud betartani.
Kérjen véleményeket olyanoktól, akik már igénybe vették a szolgáltatást.
Pontosan milyen feltételek mellett ingyenes a szolgáltatás?
Mert más ügyfelek visszajelzései igazolják a megbízhatóságot.
Ha egy cég nehezen elérhető vagy következetlen, az probléma lehet.
Ha egy cég túl sokat ígér, de nem tud konkrétumokat mondani, az gyanús.
Mert pontosan, megbízhatóan dolgozunk, és előre tisztázunk minden feltételt.
Igen, kiemelt figyelemmel dolgozunk, hogy a helyszínen semmilyen kár ne keletkezzen. Munkánk során ügyelünk az ajtófélfákra, falakra, padlóra, lépcsőkorlátokra, és minden olyan területre, amely érintett lehet a bútorok mozgatása során.
Ha hibázunk, nem keresünk kifogásokat, nem magyarázkodunk – az általunk okozott kárt mi álljuk és gondoskodunk a helyreállításról.
Ilyen esetekben előre jelezzük az ügyfélnek a lehetséges kockázatokat. Ha az ügyfél kérésére így is nekifogunk a szállításnak, akkor csak az ügyfél felelősségére végezzük el a munkát.
Ha a sérülést mi okoztuk, mi álljuk a javítás költségét. Ezért dolgozunk kiemelt figyelemmel, hogy ezt elkerüljük.
Ha a ház vagy társasház közös területén keletkezik sérülés a mi hibánkból, akkor ugyanúgy vállaljuk érte a felelősséget, és a helyreállítás költségét mi álljuk.
Igen, például:
Minden elszállítás során átbeszéljük és ellenőrizzük a helyszínt, hogy azonnal kiderüljön, ha sérülés történik. Ha az ügyfél napokkal később jelez egy problémát, azt sajnos már nem tudjuk felelősséggel vállalni, mert nem biztos, hogy az elszállítás során történt.
Mert a lakás, ház vagy lépcsőház állapota ugyanolyan fontos, mint maga a bútor. Nem az a célunk, hogy egy bútor elszállítása közben más kárt okozzunk, ezért minden mozdulatunkat előre megtervezzük.
Mert egy korrekt szolgáltató nemcsak elszállítja a bútort, hanem vállalja a következményeket is. A felelősségvállalás a tisztességes munkavégzés alapja, és ez az ügyfél számára is megnyugtató biztosíték.
Igen, ha lehetséges, kérjük, hogy az épülethez minél közelebb biztosítson parkolóhelyet. Szűk utcákban vagy fizetős övezetekben különösen fontos a megfelelő parkolás, mert ez nagyban megkönnyíti és gyorsítja az elszállítást.
Kérjük, hogy a kapucsengő vagy egyéb bejutási mód részleteit előre jelezze számunkra. Ha beléptető rendszer vagy biztonsági kapu van, biztosítsa, hogy kollégáink gond nélkül be tudjanak jutni.
Az elszállítás gördülékenysége érdekében fontos, hogy a bútorokat akadálymentesen elérjük. Kérjük, hogy az útvonalból távolítsa el az akadályokat, például kisebb bútorokat, dísztárgyakat, hogy kollégáink könnyen hozzáférjenek az elszállítandó tárgyakhoz.
Ha az épületben van lift, kérjük, előzetesen jelezze, hogy az alkalmas-e a bútorok szállítására. Ha csak lépcsőn lehetséges a szállítás, kérjük, vegye figyelembe, hogy nagyobb, nehezebb tárgyaknál ez plusz erőfeszítést igényelhet.
Igen, kérjük, hogy biztosítsa a kijárat szabad megközelítését (pl. kapu kinyitása, járda akadálymentesítése), hogy a bútorokat könnyedén ki tudjuk vinni az autóhoz.
A szállítási útvonalon lévő törékeny tárgyakat (pl. tükrök, vázák, üvegfelületek) érdemes előre eltávolítani, hogy ne sérüljenek meg a szállítás közben.
Kérjük, hogy a bútorokat lehetőség szerint ürítse ki (pl. szekrények, fiókok). Kanapékat, ágyakat pedig takarók és párnák nélkül adják át, hogy könnyebb legyen a mozgatásuk.
Nem, kizárólag tiszta, jó állapotú, állati szőr- és szennyeződésmentes bútorokat tudunk ingyen elszállítani. Ágyi poloskás, erősen szennyezett vagy dohosszagú bútorokat semmilyen esetben nem veszünk át ingyen. A poloskás (ágyi) bútorokat semmilyen esetben nem szállítjuk el.
Amennyiben az épületben szűk folyosók, meredek lépcsők vagy parkolási nehézségek adódnak, kérjük, ezt előre jelezze nekünk, hogy ennek megfelelően tudjunk készülni.
Fontos, hogy az egyeztetett időpontban elérhető legyen a megadott telefonszámon, hogy az érkezés előtt egyeztethessünk. Ha az időpont mégsem megfelelő, kérjük, ezt előre jelezze, hogy rugalmasan tudjuk módosítani.
2008-2025 IBE® Ingyenes Bútor Elszállítás. Minden jog fenntartva.